Átutalással, bankkártyával: Ebben az esetben a teljes összeget ki kell egyenlíteni a szállítás előtt.
Utánvéttel: A terméket a szállító kollégáinknak a helyszínen tudja kifizetni, kizárólag készpénzzel.
Minden esetben online a weboldalon keresztül kell leadni a rendelést. Ha esetleg segítségre lenne szüksége, telefonon vagy e-mailen keresztül tudunk segíteni.
E-mail cím: info@netenbutor.hu
Telefonszám: +36 70 935 8712
A főoldalon a „Termékeink” fül alatt találja kategóriákra bontva a termékeinket. Itt ki tudja választani az igényeinek megfelelő kategóriát. A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gombbal tudja a kosárba helyezni. A kosárban ellenőrizheti a rendelését, termékek nevét, mennyiségét és a fizetendő összeget is.
A „Pénztárba” gomb megnyomásával tudja kiválasztani a szállítási címet és fizetési módot. (Bankkártyás fizetés, átutalás vagy a helyszínen készpénzben történő fizetés között tud választani.)
Ha mindent rendben talál a „Rendelés leadása” gombbal tudja véglegesíteni a rendelését. Ezután egy rendelési azonosítót fog látni, továbbá küldünk egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendelés leadásának sikerességéről.
A rendelések feldolgozása:
A rendeléseket általában 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és küldünk egy visszaigazoló e-mailt. Ezután kezdjük el a bútor gyártását, mivel termékeink megrendelésre készülnek. Ez a folyamat akár 3-5 hetet is igénybe vehet. A rendelése állapotáról e-mailben fogjuk értesíteni.
A szállítási cím módosítása utólag (a rendelés leadását követően) is lehetséges.
Szállítás előtt pár nappal telefonon egyeztetünk Önnel a szállítás időpontjáról.
A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent, tehát ebben az esetben az ajtóig viszik el kollégáink a bútort/bútorokat.
Kérheti házba vagy lakásba szállítással is, ami az jelenti, hogy kollégáink a terméket a házon belül rakják le, vagy esetlegesen emeletre viszik fel. Ez a házhoz szállítási költségen felül, külön költséget jelent, melyet a termék oldalán részletesen megtalál a „Házba szállítás” legörgethető menüpont alatt.
Ha szeretne esetleges összeszerelést is kérni, ezt a helyszínen a szállító kollégákkal szükséges megbeszélni.
További információk:
A webáruház magyar nyelvű, így minden visszaigazolás, állapotmódosítás, tájékoztató, számla, szerződési feltételek vagy bármilyen egyéb dokumentum magyar nyelvű. A rendeléssel kapcsolatos kérdés esetén forduljon az ügyfélszolgálathoz a fent megadott e-mail címen és telefonszámon.
A szállítást kizárólag a Netenbutor.hu több éves bútor szállítási tapasztalattal rendelkező kollégái végzik.
A szállítási díjról és a várható szállítási időről a termékoldalon talál bővebb információt.
Kérheti házba vagy lakásba szállítással is, ami az jelenti, hogy kollégáink a terméket a házon belül rakják le, vagy esetlegesen emeletre viszik fel. Ez a házhoz szállítási költségen felül, külön költséget jelent, melyet a termék oldalán részletesen megtalál a „Házba szállítás” legörgethető menüpont alatt.
A házhozszállítás előtt 2 nappal keressük Önt telefonon vagy e-mailen, melyben megadjuk az érkezés várható időpontját. A tervezett időpont tőlünk független események, okok miatt változhat például: forgalom vagy időjárás, így a pontosságot nem minden esetben tudjuk garantálni.
Ha a szállítási időpont alkalmas vagy alkalmatlan, mindenképpen egy válasz e-mailben vagy telefonon jelezze számunkra. Amennyiben a válasz elmarad vagy nem érjük el telefonon, tehát nem tudjuk leegyeztetni a szállítást, nem szállítjuk ki a megrendelt terméket.
A gyártás ideje időszakonként változó lehet, a termékeink oldalán mindig az aktuális gyártási időt láthatja. Mivel termékeink nem előre legyártott termékek, hanem rendelésre készülnek, így ez akár több hetet is igénybe vehet, általában 3-5 hét.
A raktáron lévő termékeinket akár rövidebb szállítási idővel tudja megrendelni.
Az asztalos termékeknél (gardrób, íróasztal, komód stb.) a gyártás általában időigényesebb, tehát a szállítási idő is megnőhet, akár 5-6 hétre.
A bútorokat csak a terméklapon megjelenített méretekben gyártjuk.
Teljesen új, lemondott rendelések után megmaradt termékeket találja a „Raktáron” fül alatt, amelyeket akár rövidebb szállítási idővel tudja megrendelni.
Alapesetben kiszállítjuk a terméket, de előzetes egyeztetés után megoldható a személyes átvétel is. Telefonon vagy e-mailben történő egyeztetés mindenképp szükséges a személyes átvétel előtt!
A kiszállítás napjától kezdve 14 napig van lehetősége, arra, hogy indoklás nélkül visszaküldje a terméket. Ebben az esetben a termék árát visszatérítjük, amennyiben a termék sérülésmentes, amit a kollégáink helyszínen leellenőriznek.